malmöbo

Så nu är jag malmöbo. De senaste dagarna har vi haft underbara polska hantverkare här, som jag sitter och passar upp på. Men han lämnar inte sovrummet en enda gång, jag undrar om han har en påse på sej som han kissar i?

I måndags träffade jag mina älskade frisör tjejer, för en middag och sen en fika. Otroligt mys. Klart blev det lite shopping med, en skinkjol, hett!


Angelica



Malin


Miriam



Och jag....
 
Igår var jag och Mallan istan och lunchade, blev även lite shopping då med.
En second hand tröja från humana.
En skinjacka, som jag hittade på pojkavdelningen på Hm.
En body från hm.


Söte

Ikväll blir det Hbg för hela slanten, och där stannar jag ända tills måndag. Jobb, klippyra, personal möte och personal kräftis :)

Kommentarer
Postat av: Miriam

kul att du satte upp spökbilden på mig...gillas inte! :P

2010-09-08 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0