film mys

Igår kom M över och jag, hon och Underbara J bestämde oss för film häng. Underbara J ville såklart inte se det som jag och M ville se, "då vill inte jag vara med" ja, så fånig är han. Så det blev en film som fått orden "wonderfully deranged" Filmens namn "WILLARD" Eller råtälskaren. Jag och M satt mest och beklagade oss för att vi tyckte synd om alla små djur som vi trodde skulle dö, och Underbara J tittade på oss som om vi var dumma i huvudet, medans han tittade på oss med varsitt argsint öga, i och med att vi åt delicato bollar i soffan. Men M som fick gå mitt i allt, SOCRATES döööör, och jag grät. Men jag gråter också när Tom Hanks kastar i väg sin enda vän fotbollen Wilson i filmen Cast away, så jag vet inte om jag har så bra omdöme. Men det är lite av samma sak, Willards enda vän är den lila vita råttan, och Toms är fotbollen.. Ja okej, jag vet att det är urkorkat, men så jobbar jag!


Willard


Wilsssssooooon!

Kommentarer
Postat av: yasse

För dom som inte sett filmen behöver dom inte göra det nu heller med tanke på att du avslöjat svaret.. Haha Taw! Miss youuuu

2010-09-19 @ 18:10:40
Postat av: Miriam

wilsson is tha shit! HAHAHAAAA det bästa i hela filmen!

2010-09-22 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0