jag vet....

det är längesedan, men ta det bara, jag är kass på detta.

I alla fall, min underbara bästis Y var på fin besök. Hon skulle vara nere en helg, men vi bestäämde oss båda för att en helg var alldeles för lite när vi inte setts på över 6 månader. Så hon stannade fem dar och Underbara J kännde nog att jag lämnade honom.
Jag saknar Y redan och har bestämt mej för så fort jag får råd så ska jag minsann åka upp och hälsa på henne, för det kan inte gå 6 månader igen.




Jobbet jag alltid är på :)
Vinylbaren.

Ikväll kommer Hed, och då ska jag laga hennes favvorätt, och vi ska bara gosa en massa.
Igår hade jag och Underbara J målarpenslar i händerna, började bra men slutade med målar krig. Och jag slabbade mest. Jag menar det ska ju synas att man har ansträngt sig. Vårt sovrum kommer nog bli jättefint :)
Jag drog gränsen när Underbara J ville måla det hela rött, som någon sorts bordell....Stor RÖD STOPSKYLT!

Kommentarer
Postat av: Yasse

Naw fina söta Snove, du måste komma snart! Vi hade sååå mys. Kommer nog ner igen om några veckor. Hoppas du och Heddan hade najs ikväll. Puss å kram!

2010-10-08 @ 03:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0