igår

Var underbart mysigt.

Jag lagade lasange och egen chockladkaka. Underbara J hade köpt hem rödvin, det gillar Söta H.
Pratade länge, och vi avslutade middagen med hotshots. Underbara J favorit. Galliano, kaffe och grädde. Söta H åt mest grädde.

Söta H bad om att få sova över, och vi låg på rad. Och jag fick som vanligt klia på båda tills de somnade.
Sen kom mitt problem. Operationen som jag gjorde i tisdags, spelade mej ett spratt och jag började blödda jätte mycket. Så inte så mycket sömn i natt inte. Underbara J kl riingde kl sex och han gick upp. När jag och söta H gick upp på Underbara J begäran så hade han dukat fram den underbaraste frukost man kan tänka sig. Fil, mûsli, apelsiner, äpplen, havregryn, bröd, smör, ost, skinka, kokt ägg, kokat kaffe, honung...osv.
Söta H blev kär i underbara J och jag blev lite mer kär. Ibland kan han min man....

Kommentarer
Postat av: Yasse

Vad gulligt av honom.. En annan fick ju knappt sova över! Grr! Hahah, hörs snart solstrålen min! Lööööv

2010-10-08 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0