den man älskar

Var filmen igår. Och ja, jag har sett den innan, men på nåt sätt så vill jag bara se den om och om igen. Dels för att Jonas Karlsson är het, men spelar dum. Och Rolf Larsgård är ful men spelar snäll.

Jag har alltid varit lite kär i Jonas Karlsson. Kankse är det för att han är lik någon? Vad tycker ni?









Även fast han är elak i denna filmen så håller jag på honom ändå på något sjukt konstigt sätt....
Enligt mej hatar man honom i början av filmen sen blir Roffe lite hård, och det är synd om honom. Och tjejen är ju bara allmänt panikartad, men hon spelar bra.


Kommentarer
Postat av: yasse

Du och dina svenska filmer =) Puss

2010-10-14 @ 19:33:42
Postat av: Angelica

han är ju svinlik johan ju!

2010-12-16 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0