tönt

Jag har nu offeciellt gått och blivit en tönt....
Varför? Jo, för det första har jag blivit övertalad om att Sauna suit det är bra grejor.. Och för det andra så har jag köpt en!!! 467 kr, jag kanske lika gärna kunde kasta dem i havet, eller så kommer jag älska denna bastu dräkt.
Ja, ni hörde rätt, en bastu dräkt, fettet på min kropp ska numera bara rinna av mej när jag är på mina långa promenader.
Egentligen om sanningen ska fram så har jag inte orken att få tillbaka min kropp från 2006, utan jag testar alla möjliga fusk vägar som finns, och detta är min senaste. Och visst jag kan ju lika gärna gå på gymmet som normala människor men vad är det roliga i det egentligen? 
Jag uppdaterar er om denna "framgång" eller totala fiasko.


Kommentarer
Postat av: Miriam

Alltså MY GOD tove!

2010-05-09 @ 12:26:09
URL: http://bambissyrra.blogg.se/
Postat av: Miriam

Föresten, du menar inte att du faktiskt ska gå utomhus!!! Med denna dräkt? och visa dig för folk? BAAHAHH

2010-05-09 @ 12:27:16
Postat av: Sara

hahaha jag KRÄVER ett foto med denna dräkten på!!

2010-05-09 @ 14:55:39
Postat av: Yasse

Haha jag hoppas dem funkar. Då får du ta med den hit så jag kan få smälta bort lite fett med haha! Puss fina

2010-05-09 @ 18:21:29
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0