tönt - tant - varning

Nu är det dags för min tönt varning nr 2.
Ni som känner mej vet ju att jag har en "thing" för en såkallad tant hobby. Och jag älskar det!
Kommit riktigt långt nu och är stolt över mej själv.
Ve och fasa, när jag skulle sätta lite fler stygn idag, så upptäcker jag till min stora förskräcklighet att min tusch penna har gjort stora turkosa FLÄCKAR på mitt fina verk. Snabbt som attan var jag framme med tvål och vatten och började skrubba på ett fanatiskt och effektivt sätt, och nu hänger mitt underbara verk på tork....


Kommentarer
Postat av: Sara

korsstygn it is!!

2010-05-13 @ 20:17:14
Postat av: Sara

korsstygn it is!!

2010-05-13 @ 20:18:19
Postat av: yasse

Gick det bort då gummz?

2010-05-21 @ 23:51:23
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0