Skäll

På grund av lite skäll så har jag fått igång mina tankar igen.
Tydligen har personer i min omgivning varit besvikna för jag inte lagt ner mina ideer på papper....
Så nu gör jag det...
Är i mitt underbara Malmö, hos min underbara Malin. Sitter på salongen, och har beställt löshår till mej, JA, jag pallade inte vänta tills mitt egna hår växer ut, det tar alldeles för lång tid. Plus att jag är ljusbrun nu, så jag måste ju prova med alla färger. Blond - check Mörk - check. Helt plötsligt blev jag sugen på svart....NEEEEJ!
Efter salongen, blir det en god lunch och en go bira på staden ...
Igår blev det som vanligt Docken i hamnen med alla underbara människor, avslutades på Svea med lite dans, och fort där ifrån ....
Sponsrade som vanligt , gjorde McPherson, Rose Frossa!!!
En liten bild efter jobb, där C bestämde att jag skulle föja med på en liten runda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0