flyttpanik och hundpass

Min vän B har åkt till Oslo över helgen och lämnat mej med hennes lilla valp, jätte mysigt, förutom att valpen bestämde sej för att ha diarre, inte lika roligt, jag har ju råkat ut för detta en gång innan med någon annans valp :P

Försöker desperat packa, för allt som ska vara klart den 22, och de är nog lätt när man har en liten som följer efter mej vart jag en går i min VÄLDIGT stora lägenhet...

Jag lever numera i en kartong....



Nu ska jag och valpen handla lite thai mat, sen ska hon sova hemma hos mamma och pappa.

Någon som vill vara med ordna en liten loppis??

Kommentarer
Postat av: Yasse

Åh gulligt! Vad ere för valp?

2010-08-10 @ 18:17:20
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0