det rullar på

Igår gjorde jag och P en insatts i vår bostadsrättsförening och klippte vårt gräs, eftersom min tvätt-lisbeth hade ringt på mig och noga påminnt mig att det var min vecka, redan på lördagen kl 08 när jag jobbar hela fredag natt, plus att det hade regnat hela veckan. Jag undrade genast när jag öppnade dörren i morgonrock, vad hände med söndagen i veckan? Eller hon tycker fortfarande att det är vilodagen och räknar bort den? 

Efter detta träffade jag A som jag inte träffat på flera år eftersom hon emigrerade till Ungern och lämnade mig själv.
Senare på kvällen stack jag hem till Underbara J s föräldrar som tyckte jag skulle komma och äta grillat isället för mina snabbmakaroner från kungsöronen. Efter det somnade vi sött.

Ibland är man förvirrad, när allt känns så bra men så konstigt på samma gång. Vad finns kvar? Finns det nåt kvar? 
Allt är på språng och vi bara hänger med i en rasande fart....

Kommentarer
Postat av: yasse

stackars.. orka klippa gräs :S

2008-09-02 @ 12:05:09
Postat av: yasse

Naaaw... du vet vad du betyder hjärtat! Ska vi ut i helgen? Puss

2008-09-11 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0