ungar

När jag pratar med min svärmor så säljer hon in begreppet "kids" till mig, men efter går dagens tåg-händelse så tror jag inte att jag skaffar några inom snar framtid. Efter skolan så försöker jag hinna med 1608 tåget, och det går också till göteborg. Inte visste jag att de hade en barn-tågvagn som gick upp till götet. Inte nog med att man får flytta på sig 4 gånger pga familjer med 5000 kids har bokat platser, nej, när man äntligen har tryckt in sej i ett hörn med ungar, så börjar en dansk pippilotta sjunga, nåt som jag räknade ut var bäbä vita lamm, på danska, i underbar ton. Halv vägs till landskrona så slutar pippilotta 5 år sjunga, men nej då börjar mohammed 3 brevid mig att skrika sin sång, på turkiska, och hans pappa stämmer i, i en lite mindre mörk ton. Denna konsert håller sedan på ända till Helsingborg. Men precis innan vi ska av tåget börjar Mohammed skrika: "JAG ÄR BAJSIIIIGNÖÖÖÖDIG, PAPPA!!!!!" Jag flyr mot utgången, hoppar över Mohammed och såklart har jag toadörren precis vid min utgång. Jag trycker på knappen till toadörren och föser in både Mohammed och hans pappa.

Förlåt Svämor...

Kommentarer
Postat av: yasse

hahah.. nää inga barn har vi sagt! bara onödigt, d vet du väll? föresten borde du blogga om psykot! puss

2008-10-17 @ 14:06:54
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej tove! Tyvärr du, jag har presic klippt och färgat mig! OCH KORTARE VILL JAG INTE BLI!! hehe, puss

2008-10-22 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0