fredag lördag söndag

I fredags bestämde jag och Y efter att ha tittat på idol att skulle ner en vända i stan, det blev mer än en vända och jag vaknade senare när Underbara J kom hemoch bar mig till sängen, eftersom jag har gjort en vana att somna i soffan. 
Vaknade på lördagen av en puss på pannan, (så gulligt så man nästan dör) och stack sen på kalas vilket var otroligt jobbigt i början men efter lite mat så var jag på the G igen. 
Senare fick jag besök av 253-tjejerna och vi hade mycket trevligt, och även vi tyckte att stan var ett bra förslag. Dans, dans och dans. Letade sedan mig till soffan igen och vaknade av någon som lyfta upp mig i sina armar, och eftersom Underbara J hade sagt att han inte skulle komma hem så min första tanke var inkräktare och slog till...
Söndag, brunch med gott sällskap och snart ska jag till Mattias på middag sen ace age...so long

Kommentarer
Postat av: sofie

jo jag ska klippa in det men jag hann inte göra det nu i helgen eftersom jag satt i fler slingor i lördags.

2008-10-13 @ 10:51:11
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: josse

tack för i lördags! hoppas vi ses snart igen, pussokram

2008-10-13 @ 13:09:12
URL: http://itsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0