framåt

Jag vet att jag är otroligt dålig på att skriva mina rader här, men jag har helt enkelt haft annat trams för mig. 
Veckorna är fulla med massa olika saker som sk klämmas in. 
I tisdags bestämde jag mig gör att stanna i malmö och hälsa på Underbara J, vi hade en av våra livliga diskussioner om vem som hade rätt om de mest små obetydliga saker. Han lagade senare middag till mig, kyckling gryta med nåt kokos tjafs i och till det så drack vi varsin pinacolada. Sen spenderade vi restan av kvällen att titta på varandra...

På onsdagen åkte jag sedan till Lund för att tillbringa kvällen hos H. Som senare på torsdagen skulle vara min första model på skolan, hon var upprörd och nervös. Men blev senare glad när hon fick ett hollywood svall. 

Fredagen ängnades åt jobb med A där vi tog hand om en massa 50 åringar som hade klass fest, det slutar oftast bara på ett sätt och det är dåligt. 

På lördagen bar det av till Lund igen, jag far och flänger, för H har fyllt år, efter några timmar far jag tillbaka till hbg till Y, och efter det gick vi ut. Det var trevligt, somnade sedan i soffan och Underbara J väckte mig när han kom hem.
Söndagen spenderades med att titta mer på varandra och prata om olika helt oväsentliga saker. Senare gick vi över gatan och fick en underbar middag, hyrde en film och jag somnade i soffan igen när jag fick mina fötter masserade. 
Tydligen gick det inte att väcka mig eftersom jag spottade ut en massa svordomar. Körde sedan Underbara J till tåget och gick och la mig igen eftersom jag inte mådde 100 ....

Kommentarer
Postat av: yasse

Klipp för guds skull inte för mycket nästa vecka :S hehe

2008-10-07 @ 22:51:28
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0