uppdatering

min dator har ju varit sjuk, så den var hos doktorn ett tag, och fick en transplantation. Och nu är den som ny.

Veckan har varit otroligt långsam. Mina bussturer har som vanligtvis varit spännande och otroligt irriterande. 
Priset tog nog de fyra tonåringspojkar i mjukis byxor instoppade i puma strumpor och varsin hoddie, som stod och pratade om hur många krafter, vapen osv man kan ha på wow, som jag sedan snappade upp var world of wordcraft. Den ena killen var lite sur att han inte hade ett svärd som han skulle finna i grottan. Hela konversation avslutades med: "din mamma är gay" Alltid lika trevligt. 

I går var det en trevlig tjejmiddag här, anja, isabella, filippa och lilla elin. Jag hade lyckats med att baka paj, jag försökte fuska med att handla paj-deg på ica, men det fanns inte, sådär stod jag och kavlade i mitt kök, tydligen hade jag en kavel. 
Efter detta blev det en trevlig utgång och A ville bli presenterad för Underbara J, hon tyckte om honom direkt. 
vi
puss

Imorgon blir det första kund dagen sen Underbara J och plugg inför djävulstentan...


Kommentarer
Postat av: yasse

Sicken söt bild :)

Glömde nämna min snabbvisit på festen.. hehe ;)

Hör av dej när du e hemma så tar vi en promenad. Hälsa "underbara J" haha

2008-11-24 @ 13:37:16
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0