bombtelefon

När jag var duktig och skaffade ett nytt abonomang till min hem telefon så beslutade sig min rosa lilla telefon att sluta ringa. Okej tänkte jag, jag får väl köpa en ny i framtiden, den går ju som sagt fortfarande att ringa från. 
När jag kom hem idag, hade jag fått en avi från posten, tydligen har jag fått ett paket. Hämtar det och sliter upp paketet, i det ligger en röd telefon från 50-talet. Vem har då skickat denna? Underbara J såklart, men nej tydligen inte, han svor på allt. Den plingar när den ringer men man kan inte ringa i från den? Så nu funderar jag på om jag ska plocka isär den bit för bit och se om jag är med i dolda kameran eller om det är en bomb?
Jag har ingen anning om vem som skickat denna....hjälp

Kommentarer
Postat av: e

coolt

2008-11-12 @ 21:52:25
Postat av: yasse

fan vad skumt. har du frågat dina föräldrar då?

2008-11-17 @ 10:35:36
Postat av: S

ibland får man väl en telefon om man beställer nytt abonnemang?? :)

2008-11-17 @ 12:48:01
Postat av: Anonym

inte en 50 tals telefon som inte är postad från abonomanget...

2008-11-17 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0