uppe

Jag kom hem från jobb för drygt två timmar sen, slog mej ner i soffan och tänkte äta lite nattamat innan jag gick och la mej, fastnade då för en film, Hajen 3 från 1983. Jag kunde inte sluta titta, heller inte sluta skratta. Det stora ögonblicket var när "Hajen" Slog sönder massa glas med sin nos, och allt fryste i filmen, och de andra "roliga" var när de sprängde hajen i miljoner bitar och tänderna flög ut likt som Ms Doubtfire när hon tappar sina tänder i ett glas vin, i just filmen Ms Doubtfire. Nu funderar jag om jag ska gå och lägga mig eller fortsätta se Hajen 4 och skratta åt deras missar, den är dock från 1987 så de kanske är snäppet bättre. Jag ger i alla fall Hajen 3, minus en sill av fem möjliga. 

I morgon är jag ledig, och ska då antagligen dränka mig i lådvinsnostalgi med Sofia från jobb och Elin. 
Sen Y som har varit på leksaksaffären för oss smått vuxna, Bordershop....

Kommentarer
Postat av: yasse

hahah leksaksaffären för oss smått vuxna.. klockrent! pöss

2008-06-03 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0