Stora beslut att fatta

Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Vad är för och nackdelarna till denna operation? Fördelarna är väl att det ser bättre ut och förhoppningsviss slutar det göra så ont. Nackdelarna är väl att jag i två månader kommer se ut som en boll, inte får äta mer än allt som flyter och 15 kilo försvinner från min kropp. Flera nackdelar är att det kanske inte blir bättre, jag kanske har ont fortfarande plus att jag kommer tappa känslen för resten av mitt liv. Men tänk OM, om det blir jätte bra. Vad ska jag göra? En annan sak är, när tusen ska jag ha tid med detta överhuvudtaget? Sängliggande 1-2 månader. Jag börjar i skolan om tre månader. 

Vi ska i alla fall fixa steg ett nu och ta det därifrån. Men steg ett gör tydligen ingenting bättre, det KANKSE bara inte gör det sämre. Usch ja. Ibland är det faktiskt orättvist. 

Igår hade jag i alla fall jätte trevligt. Jag och E pratade om att flytta ihop, vi får se hur det blir. Var ute på kvällen sen och dansade en omgång till med 253. Sen gick vi hem alla tre, glada och njöt av morgon solen. Dessutom gjorde vi ett uppdrag med några blommor, en penna och en pappersbit....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du förminska tuttarna, taw??

2008-05-19 @ 19:10:53
Postat av: yasse

vad är det för operation du pratar om? hmm..?

2008-05-19 @ 21:31:59
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0