mini break

I måndags packade jag ihop en liten väska och begav mig till ett regnigt Båstad. Men som sat det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, och det hade jag, dåliga kläder. Jag blev totalt genomblöt på vår trip till mat affären, trots att jag gjort en self made turban. Efter det hade jag och S en mysig kväll med alla gossip girl avsnitt som finns ch vi blev som två helt psykist störda människor med varsin tvångströja som bara kan kläcka ur sej: xoxoxoxo, gossip girl...

Efter utmatning av att inte göra någonting somnade vi till Csi, i en konstig men förvånadsvärd bekväm ställning. Vaknade halv sex och bestämde oss för att väckla ut sängen.
En dag med skolarbete och foto blev det. Jag fick se Båstads inre skönhet, med både hästar, kor och chockladfabrik.
Vädret var bättre idag men vi tog det säkra förre det osäkra och körde bil till mat affären, införskaffade också tll goodies på systemet.

Efter att ha ätit en god middag och tittat på en go rulle så ligger nu snarkande S brevid mej totalt deckad, medans jag själv ser ut som jag har druckit 8 red bull och knapprat koffein tabletter, tack vare min power nap på två timmar efter rundvandringen i båstads helt underbara natur...

Btw, skriver ni anonyma kommentarer så blir det inget svar på frågorna heller.

Kommentarer
Postat av: Yasse

var min kommentar anonym?
låter som en trevlig tripp till båsta. vi ses imorrn vid tio. puss

2008-05-21 @ 15:21:44
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0