I just want you to know who I am

"Jag trivs med att vara där jag är nu" ????

Alltid är mycket lättare när man är ensam. Det finns hundratals ord som jag vill skriva, men jag får inte ut dem.
Jag är nog livrädd för att bli sårad igen. Jag är klipsk och jag är modig, men kanske feg ändå.
Och ändå vill jag bara att du ska veta vem jag är.....

Efter att jag och E vaknade tog vi en promenad ner till stranden, för det var ju underbart väder. 
Åt varsin glass i solskenet och mös. Detta mys avbröts ganska snabbt av en liten kille, Armin 3 år, som skrek ut "han står högst upp på min mördarlista, ta det här" samtidigt som han tog sej för det känsliga området, likt en liten Michael Jackson. Jag och E började då genast diskutera hur Armins 3 framtid kommer se ut....Det ser inte bra ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0