en dag...

på jobb.

Började vid halv fem och tänkte att det här blir ju ganska lugnt. Så chefen går hem och lämnar mej ensam med hela alltet. Förutom S i köket förstås. Vi klarar oss helt okej och har roligt tillsammans. en efter ett tag stormar det in 14 st från australien, frankrike och alla möjliga kontinenter. Plus två bokningar och andra som bara tyckte det var roligt att gå in på ett fullsatt smaka. Bra men jobbigt. Men S och jag var otroligt duktiga och klarade detta galant. Slutade halv ett och avslutade med en cigg och lite snack. Förhoppningsviss får vi jobba mer själv nu. 
Snart är det minsann personal fest med.

Igår hände det!!!!! För första gången i hela mitt liv löste jag ett korsord. Jag är otroligt dålig på detta, men eftersom pressen är hård i och med att alla i min daddys famillj verkar vara geni på detta området så gav jag mej tillsist fan på att det skulle gå. Jag ger upp ganska lätt, men jag löste det lättaste som fanns, och såg ett ljus i min varda. 

i morgon blir det möte med tivolis personal. Hela dagen!!! puh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0