En biltur till Höganäs

Kan vara mycket svårare än vad det egentligen är. Jag är ju som sagt känd för mina upptåg på 111, köra på fel sida, i både snö och dimma. I alla fall så har de ju byggt om vägen till Höganäs och jag har ungefär kört den 3 gånger, och varje gång är jag lika nervös, sitter och biter i läppen samtidigt som jag tittar nervöst efter varje blå skylt som finns, ochfår hallisar om att "det stod og höganäs där" I alla fall när den lätta biten var över och jag var inne i högnäs så skulle jag bara svänga in på den gatan jag visste, men fick då plötsligt ett ryck och tänkte "nej det kanske e här istället, jo det är de nog" Helt plötsligt befinner jag mej bland, små stugor, en strand, tre fotbolls speande människor som vägrar flytta sig ur vägen. Detta slutar med att jag nästan krockar med en bild, samtidigt som jag kör över en cyklist, som dessutom skriker åt mig och räcker fingret. Tillsist hittar jag vägen ut ur detta helvetes område och slutade där jag började.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0