borta bra...

... men hemma såklart bäst. Visst, det är en vecka sedan jag kom hem, och jag vet att mitt så kallade "bloggeri" inte ligger rikitgt på topp. Och jag ber om ursäkt för detta. 

Mycket och ingenting har hänt. 
Jag har som sagt börjat på mitt nya jobb, och jag tror jag tycker det är roligt. Det är fart och fläkt och dagarna går himla snabbt. Jag har än så länge inte tappat något som går sönder och det är jag otroligt nöjd med. 

I lördags var jag på mitt andra dop och då räknar jag inte med mitt egna. Barnen skrek nonstop och det är väl kanske ganska förståligt att Folke, 3 månader galskriker när han blir tvingad att ha spetsklänning, vilket enigt mig är en av de andledningar till att vissa killar  bland känner att de är födda i fel kropp. 
Himla trevligt, trots att min kusin och hans två kompisar inte riktigt vet vad en lämplig konversation på ett barndop är.

Kvällen spenderades också senare med E, E, A och S. Tappade snabbt bort AS. Men E och E och jag hade roligt. Sen var det bara E och jag kvar. 

Igår fick jag ett infall av shopping och det var underbart. Senare träffade jag S som tydligen hade varit på rundvandring i Hbg? Vi hade senare en rolig kväll med mys och run away bride. Och jag har besämt att jag fortfarande ska gifta mej med richard...han verkar vara en fin människa han. 

Det var längesedan jag tänkte till riktigt ordentligt och igår märkte jag, lite skrämmande att det känns som om de senaste ett och ett halvt år sedan nästan aldrig har hänt. Det finns en person som jag vet att jag inte känner, men jag borde egentligen veta allt om denna... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du då taw? skönt emd semester:)

2008-05-13 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0