När blixten slår ner...

Inte en gång utan miljoner gånger på samma ställe. Och jag är så trött på det. Ja, trött är det ultimata ordet. 
Jag tror inte att jag ens bryr mig längre. Att jag ens orkar bry mig. Jag tycker verkligen om dig, men jag känner att jag orkar bara inte med nåt litet damm som ligger och snusar en under näsan hela tiden. Jag vet inte om jag ska känna mig bortgjorde eller bara än en gång sviken, eller helt enkelt inte bry mig. Jag har nog gett upp....
Helt plötsligt blir man övertalad att tycka om någon och sen dyker det upp någon sm förstör allt, och jag hoppas att alla är nöjda och glada. Tydligen så klarar man sig bättre själv. ....



Kommentarer
Postat av: Yasse

Jag hoppas det löser sig gumman, på ett eller annat sätt! I helgen ska vi slicka såren med lite fest iallafall... Puss

2008-03-11 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0