har du?

Har du någon gång tittat på ditt liv och tänkt "detta är inte mitt liv"?
Har du någon gång stått i ett rum fullt med folk och skrikit allt vad du kan men ingen tittar ens upp?
Har du någonsin kännt att du sitter inne med så mycket som du bara vill skrika ut, men kan inte för "normen" säger att "det gör man inte"
Jag är trött, trött på att det kan aldrig gå den vägen som jag vill att det ska. Jag har tagit emot mycket, och jag klarar det, men ibland märker jag att jag bara tittar upp i himlen och tänker "räcker det inte nu"? Eller så har jag bara maximal otur. Man är inte helt lycklig fråns man får kärlek? Jag saknar nåt som inte finns. Jag har H, hon älskar mig för vad jag än gör och hitttar på...

Sen finns det små glädje ämnen i livet som bara helt enklet måste redogöras här.
En söndag middag hos Svensson - Carell
Lillebror: Var inte han en fitta?
Mamma: Ja, men fittor kan blekas med tiden
Pappa: Vem är en fitta?

Efter ett tag...

Pappa: Min arbetskollega C. Flens kommer och tittar på dig på onsdag...

(Diskussionen var gamla ex) Jag älskar min familj....

Kommentarer
Postat av: Yasse

Hahaha.. skumm konversation haha =)
Hur gör du i helgen? Följer du med mej till Malmö och firar påsk? Puss och kram

2008-03-17 @ 21:57:03
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0