det finns

Det finns nåt i mig som vill ut, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Jag tror det är aggressivitet. Jag har dock börjat se ett mönster i detta, varje söndag e det samma sak. Men denna söndagen kan vara extra jobbig, för nån ljög mig rätt upp i ansiktet. Egentligen är det inget nytt, men jag envisas ändå att försöka tro på människor. Men tydligen lever vi i en värld av besvikelse och lögner. Och jag förstår inte hur man orkar. Jag har precis gått igenom DV gamla inlägg och jag måste säga att jag saknar den gamla goda tiden. 

I förrgår kom R och hans underbara mormor in på mitt jobb. Han mormor är fortfarande en av de absolut sötaste personer jag någonsin sett. Kul och se dem båda.

Imorgon blir det jobb eftersom det dumma köpcentret aldrig har stängt. Sen Y på kvällen?

Jag längtar efter att få börja plugga
Jag längtar efter att allt ska vända och gå så som jag vill
Jag längtar tills vi åker till cypern
Jag längtar tills sommaren
Jag längtar till att få komma bort
Jag längtar tills någon förstår vad jag menar
Jag längtar tills någon glömmer bort min namnsdag
Jag längtar efter ett lyckorus
Jag längtar efter mig själv....
Var tog JAG vägen?

Kommentarer
Postat av: Natalie B

det är bra att du har saker att längta till!

2008-03-24 @ 00:00:35
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Anonym

robert?

2008-03-24 @ 08:03:32
Postat av: yasse

Taaaaaw! Nytt inlägg...! När ska vi leka? Puss

2008-04-02 @ 23:31:41
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0