uppdatering

Igår var jag och svängde mina lurviga med två av mina allra bästa. Det började hemma hos mig och sen begav vi oss till staden i djupa diskussioner, om både barn, om ålder gör skillnad och hur alkohol påverkar våra tre små kroppar. 
Vi hade tur och fick till och med ett bord på Pl med resten av tivoli folket, där efter fortsatte vi till en bankomat och när jag satte in mitt nya kort så stod det bara ERROR på den lilla rutan. Så vi struttade vidare till en annan och som sagt byter man plats får man mer lycka. In på jobbet, gratis. Kvällen var perfekt, bra folk, bra musik, lagom folk, och mina två själsfränder. Helt plötsligt blev det ljust och det blev stor taxi hem, mitt kort ERRADE i taxin med, så min taxi kamrat betalade. 

I just want you to know how I am, och det vet du tydligen....

Kommentarer
Postat av: yasse

ja kul hade vi lördags...
får göra om det innan jag kastar in handduken och drar till mitt kära stockholm!

Puss darling

2008-06-03 @ 00:16:00
URL: http://korbarsblommor.blogg.se
Postat av: fisen

alkohol kan bara göra en gott, det var väl det du kom fram till...

2008-06-09 @ 05:41:32
URL: http://filippamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0