slutkörd

Idag har det varit en bra dag. Lite sovmorgon, eftersom jag inte har någon vett i varken skallen eller kroppen för att gå och lägga mej vid en vettig tid. Efter en dags sortering av tvätt, hämtade mamma upp mig och vi gjorde oss redo för en och en halvtimmes pass med boxning och annat skoj. Känns skönt att ha kommit ihåg nu på riktigt sätt. Även fast jag fortfarande ser ut som en pigme jämnfört med alla killar som ser ut som de svalt en hel burk med olika konstiga tillskott. Trots detta så boxas jag på bra och de tycker till och med att jag har en bra höger. Tror de rätta orden var: "oj min jösses, vilet krut det var i din höger arm snärta lilla" 

Kommentarer
Postat av: cecilia

låter som att din boxning är kul =D

2008-06-24 @ 21:23:14
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: älinpälin

jag gick å la mig efter sex and the city idag! GÅR FAN VARJE DAG NU!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0