plugg

Jag har numera gått in i en ny fas i mitt liv, pluggfasen. Ni hittar mej på tågagatan med fyra olika böcker som är lika tjocka som biblen, tre överstryckningpennor, rosa, blå och grön, funderar på att inskaffa mej en gul med, för att vara lite crazy. Det som är positivt är väl att jag ser sjukt smart ut med mina glasögon och tre olika pennor bakom öronen. Annars är jag fortfrande gravt handikappd och vet nu vad som väntar mig som gamal. Att sätta sej blir en helt ny utmaning. Men ändå är det spinning i morgon i nästan två timmar, härligt. Dock efter en dag med tvätt och städning. Ibland känner jag mig som en ritkigt husa, ni vet sådana som går ut med en liten söt hatt, förklädde och ser allmänt tråkiga och korkade ut.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-06-26 @ 15:33:31
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0