en dag ledighet

började med att jag och E, min nya sambo, blåste ut lägenheten med en högtryckstvätt och alla möjliga starka ämnen som vi hittade i mitt förråd. Efter två timmars städning, tog vi bilen för en mysig utflyckt, det slutade med ett antal inköp. Tre par skor, ett par chinos, ett par jeans och en otroligt söt ballerina kjol från barnavdelningen, som jag ska fira midsommar i. 
E var mindre road. 

Så nu sitter vi ihopkurade i soffan, och ska efter filmen till Y och ta ett eller tre glas vin innan hon flyr till huvudstaden el stockholmo...hennes hemstad. Men helsingborg är i hennes hjärta. 

Kommentarer
Postat av: chris

har börjar med dagenfråga i min blogg för att ta reda på vad bloggarna tycket är bäst. & idag är frågan vad idrottar/tränar du ? :D

2008-06-17 @ 22:44:06
URL: http://chrizs.blogg.se/
Postat av: fisen

Hallao vänta nu lite. E = Elin? Har ni flyttat ihop???

2008-06-18 @ 09:18:58
URL: http://filippamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0