tisdag

Efter att mitt jobb blivit inställt och jag har sapprat på alla kanalerna på tv, då 3, 4 och 5 består av roomservice, extreme homeM och äntligen hemma, och resten av kanalerna visar program om hur man ska kunna prata med de döda etc....
Så bestämde jag mig för att skriva några rader här.
Igår var jag och Underbara J hemma hos mamma och pappa där pappa mest hjärntvättade J med fotboll och deras strösta idol Bruce Springsteen, emellanåt gjorde pappa några inte sådär jätte bra liknelser med en luftgitarr liggande ner på knä. Ingen av de klagade, jag och mamma tittade tröttnande på varandra, medans N gick in och stängde dörren eftersom ingen ville lyssna på Roskildesnack. Efter att P hade lämnat oss för matchen på tv nere i källaren, "jag ska bara gå på toa där nere, eller hämta nåt gott" så satt Underbara J, jag och M kvar och pratade om mer vettiga saker, eller de pratade, jag lyssnade. Men det är väl som man säger: "Man får låta de gamla (vuxna) prata"
Jag och Underbara J bestämde oss för att gå hem, vet inte ritkigt varför men vi fick väl en släng av hurtighet.
Spendera sen resten av kvällen att mest titta på varandra....

I morse var Underbara J rädd för mig, för jag hade haft en av mina skrikperioder i sömnen, där jag mest vrålar: "GÅ HÄRIFRÅÅÅÅÅÅN"  Jag övertalade honom genast att det inte var sant och han sprang och handlade frukost....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-07-08 @ 18:31:25
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, hur har din dag varit?

2008-07-08 @ 18:33:31
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ohh, underbara..underbara..underbara.. ;)massa underbara J i detta inlägget ja !hehe

2008-07-08 @ 19:21:22
Postat av: Sara

vem är J?!

2008-07-09 @ 17:49:29
Postat av: Yasse

Hej baby!

Låter mysigt mellan dej och J. Allt händer när jag är borta.. haha...

Fan jag känner mer och mer att jag inte vill tillbaka till Hbg. Varför ska jag det gentligen? Har ju bara en anledning och det är Nicklas. Fan vad detta år kommer suga! Hmm deprimerande kommentar.. but you know me ;)



Puss

2008-07-18 @ 13:56:29
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0