försvunnen T

Där jag bor, har hela internet blåst iväg och jag är internetlös. Plus att jag har varit gissla hos Underbara J nu dessa veckorna.

Förra veckan var jag hemma hos Underbara J i Malmö några dagar, och jag ska aldrig bo i Malmö fortfarande. Dock riktigt mysigt med grillkväll hos E med hans tjej.
Igår var vi hemma hos Underbara J mormor och åt så mycket kakor som man orkade. Och fick resten med sej hem...
Kvällen fortsatte sen med Underbara J och hans päron och en del ginotonic. Efter det lämnade jag famljen H och begav mej hem och där stod E och väntade troget. Vi ramlade sedan ner istan, jag blev rånad och på den vägen var det.
Och ja.... jag är kär!

Y saknar dej en fruktansvärd massa, trots din väldigt trevliga kommentar (se hur ironin flödar)

Nästa helg blir det Undebara J bror P fyller 30, och det blir stort party och övernattning på österlen, om lite mer än ett år är det underbara J tur. ....

Underbara J underbara J underbara J ( för dej sandra )

Kommentarer
Postat av: yasse

Åh Tove! Saknar dej också.. va kul att höra att du är kär :)

Men du får inte dumpa mej i hbg och hänga i malmö hela tiden när jag kommer hem.. vem ska jag då leka med?

Hemma kväll med vin, du och jag och ingen annan.. haha

kram

2008-07-21 @ 11:40:44
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha ;)

2008-07-21 @ 14:01:28
Postat av: Anonym

fan va fula du och elin va på lokaltidningens mingelbilder.

2008-07-26 @ 23:20:42
Postat av: Filippa

Blir det inte lite jobbigt att skriva "underbara" hela tiden hehehe... ses snart

2008-07-31 @ 18:40:51
URL: http://filippamaria.blogspot.com
Postat av: yasse

nya inlägg?? inget att göra så jag är beroende av att du skriver :P

2008-08-01 @ 14:05:36
Postat av: the älg

tove lever du eller är du kvar på dansgolvet i vinylen?! ;)

2008-08-08 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0