en dag i Malmö

Efter en fruktansvärd händelse med järn saker i munnen plus geggamojja hos tandläkaren som dock var väldigt charmig för e 53 årig skallig person. Efter att jag kräkts flera gånger av geggamojja och järn saker, bestämde vi oss för att göra staden ännu mer osäker än vad den redan är, Malmö. 

Efter att ha spenderat en HEL dag på staden med massa roligheter, och mindre roligheter. Då åkte vi till J, som hade lagat en fest måltid och vi åkte på picknick, där satt vi ett bra tag tills vi blev totalt anfallna av en massa konstiga så saker i luften, vi valde då att sätta oss i en bar, och E och J drack drinkar, och jag juice. 
Jag tänker fortfarande aldrig bo i Malmö....

Kommentarer
Postat av: Inspiration

http://SOMMARTIPS.blogg.se/

2008-07-04 @ 17:50:35
Postat av: yasse

Hahah nej, jag håller med. Malmö är inte staden för mej. Hbg är faktiskt bättre.. men fortfarande inte lika bra som hemma ;)



puss gumman, saknar dej!

2008-07-04 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0