trött

Efter en arg kommentar från älgen om det här med att jag skulle lägga ner min blogg så har jag bestämt mej för att jag får väl fortsätta min "terapi" ett litet tag till, eller ska jag säga älgens terapi?

Denna dagen har gått i ett enda trötthets tecken. Slutade redan kl fyra så det var skönt, kommit hem och tagit det lugnt men känner fortfarande att lördagen var en riktigt lördag ... Men jag har i alla fall tagit vara på denna tidiga dag och städat lite. 

Okej jag måste bara säga att jag tittar just nu på det sjukaste Outsiders jag någonsin sett. Ponnyplay? Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Okej om man vill ha kontroll men om man skulle vara ponny så hade man väl blivit född som ponny? Hon är 20 år och ska förvandlas till en sexuell ponny? Why liksom? 

På onsdag efter inventeringen så blir det ner till tatuerarn, sen blir det en date med S... mys. 

Kommentarer
Postat av: älgen

så ska det låta :]

2008-01-28 @ 22:05:09
Postat av: Yasse

Shit, såg det på outsiders också.. helt galet ju. Och han var 22 år äldre än henne... kunde ju va hennes farsa.. skummt..

Puss

2008-01-28 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0