stolt

Jag måste nog säga att dagens känsla idag är STOLT! Ja, det måste det bli. 
På grund av många olika saker.
Stolt över att jag känner att jag kommit in i mitt "bloggande" igen.
Stolt över att jag gjorde Saras morgon igår, till något helt underbart.
Stolt över att jag faktiskt var totalt grym på jobbet idag.
Och jag har precis kommit hem från tivoli där min lillebror spelade ikväll. Och jag måste nog säga att jag är faktiskt stolt över honom med. Trots att jag vet att storasyrran bara har en uppgift, och det är att reta honom till fördärvet. Men jag måste erkänna att han var grym. Typiskt också.

Jaha, denna veckan rullar på som bara den, och jag ser sååå fram emot helgen. Mycket roligt ska göras. Hipp hipp på lördag, jag längtar så efter tiffany persson. Middag efter det och sen en utgång med F. Söndagen får inte bli som denna söndagen som fortfarande känns som igår, utan nej på söndag ska man bowla, en tävling mellan min lillebrors och hans flickväns familj, familjer mot familjer. 

Veckans smarta mening är för övrigt: Erfarenhet är något fantastiskt. Det hjälper dig att känna igen ett misstag när du begår det på nytt. 

Ja, veckans smarta mening är något nytt för min blogg, så nu kan ni ju alla försöka följa denna och klura ut vad jag menar och hur ni ska använda er ut av den, tills ni får en spännande mening nästa vecka ....... ha ha

Igår hade jag ännu en mysig kväll med Y, vi kan verkligen mysa till det hon och jag. Jag vissade min skada för henne som jag fick i lördags och hon skrek ungefär som om hon trodde jag skulle förvandlas till hulken, och ja, blåheten-grönheten den bara växer, frågan e om jag kommer ha men för livet...

Kakan och Älgen, sjukt gleeeest med kommentarer från er sida...

Nej om man skulle...

Kommentarer
Postat av: älgen

haha, nu ska vi inte vara sånna. förväntar mig ett skandal-inlägg efter morgondagen, haha

2008-01-17 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0