Söndagar

De kan antingen vara helt underbara eller bara en dödsdom, och idag är det en dödsdom, idag är en sådan dag då man vaknar helt yr i huvudet och undrade vad jag egnentligen gjorde igår, känner genast att jag har ont som fan på låret, försöker titta efter och upptäcker, ja, nog världens STÖRSTA lårkaka jag skådat, så ja killar jag vet hur det känns nu. Kom då på att som vanligt var det några småttingar till killar som skulle leka matcho och jag hamnade på golvet på den enda vassa kant på hela tivoli med dessa äckliga "matcho" grabbarna över mig. AJ! 
Men som sagt denna söndagen kanske är en dödsdom men den är väl värd det, för jag hade minsann en himla trevlig kväll igår. Tjejerna var här, Y, A, S, S och AL. En massa snack och ja, alla skrek väl i mun på varandra som vanligt. Sådär halv ett tröttnade jag på "srikandet" och försökte övertala alla att gå ner och dansa lite, men misslyckades. Så de stannade hemma hos mig och jag tog taxi ner i stan, där jag mötte F och E. Vi tillade in på tivoli och dansade, dansade och dansade lite till, tills min olycka hände sådör vid halv fyra. Sen vid fyra stängde ju tivoli så då var det dags att gå hem, haltandes som jag var bestämde jag mig för att ta taxi. När jag stod vid min dörr så berede jag mig verkligen på hur det skulle se ut här, men nej mina underbara vänner hade städat allt och radat upp allt så fint i köket, en sten föll för mina axlar....sussade sött...

Såklart träffade man kakan med, man blir ju inte förvånad :P

Kommentarer
Postat av: yasse

Måste faktiskt erkänna att Sabina stod för städandet så du har henne att tacka för dej =)
och skrikandet du talar om.. haha.. du kanske stod för 70% hahaha.. men visst hade vi trevligt. Vi ses imorrn.. puss

2008-01-14 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0