såhär....

"SÅHÄR ÄR DET NÄR MAN GÖR SLUT" Hur fan vet du det egentligen, du har aldrig gjort slut med en enda människa i ditt liv.

Jag måste nog säga att dagens arghet bara växer och jag funderar starkt över att åka til J i kanada. Varför inte liksom? För att människor kan vara ute efter att såra andra människors känslor, det förstår jag inte. Jag gjorde slut för att du faktiskt inte ville ha mig, så måse du såra mej mer? tydligen....för det är ju såååå roligt :)
Hoppas det glädjer dig att du borrat ett nytt hål i mitt hjärta...

Tack för kommentaren älgen, du är undebar. Men T kan vara arg med. Kakan jag är besviken...


Kommentarer
Postat av: älgen

jag saknar ord..
haha, ses ikväll party-animal! :D

2008-01-18 @ 17:22:03
Postat av: Kakan

Meeh, förlåt då! :/ Jag ska skärpa mig, promise! :P

2008-01-20 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0