Sådär ja...

Nu har jag ännu en gång gjort mina berömda toast mackor, med skinka, ost, äggula och dill. Låter ganska inte världens smaskigaste men tro mej, det e värt att prova. 
Ny badad och klar sitter jag här nu och tänker på hur korkad jag ibland kan vara, jo, det e sant. När jag ligger där i badet som för övrigt alltid är fullt med skum så man knappt ser mej, så ska jag sträka mej efter schampoo flaskan men den e borta??? Jag börjar nu tänka på var jag hade den sist, men kom bara fram till att man har ju inte den någon annanstans än just i badrummet. Men tillslut tänkte jag efter riktigt ordentligt och kom på att jag hade den med mej till mina päron igår, men somnade i soffan åtta, så hann inte riktigt med det jag skulle. Så, jaha, vad gör man nu, blött som en fisk försöker jag besvärligt ringa in mej i en handduk och trippa över golvet, utan att halka med mina små men dock otroligt våta fötter, jag har nu skurat mitt golv ännu en gång med min droppande kropp. Så nu stryker jag skura golvet på min "what to do list" Klarade badet sen utan några fler obehagliga överraskningar. 
På tal om något obehagligt så fick jag ganska mycket av det "pillret" igår. Åt som sagt middag i mitt gamla hem igår, och eftersom inte minstingen i familjen var hemma så tyckte de andra 50+ att de vid middagsbordet kunde diskutera sitt och andras sex liv, visst en smått rolig diskussion i början som bara urartade i smått obehag. De förklarade sen för mig att jag räknas ju som vuxen och ska kunna ta detta. Jag klämde bara fram ett leende tillbaka. Sen avbröt jag denna trevliga konveration med "bomben" dvs att jag ska tatuera mej igen. Mammas ansikte mörknade genast och sa det hon alltid säger "du blir arvslös" Vilket jag gick till motattack, och antagligen var hon inte beredd på denna eller så blev hon smått förvånad att jag ens vågade och hon avslutade dock denna diskussion som hon tyckte var obehaglig med "du gör vad du vill men det får konsekvenser" Skrämmande. 

Jag är nu lite kluven för jag kan inte bestämma mej för vilket parti i denna underbara låt jag SKA tatuera, så jag behöver hjälp. Antingen:

I´m guiet you know
You make a first inpression
I´ve found I´m scared to know I´m always on your mind
Even the best fall down sometimes 
Even the stars refuse to shine
Out of the back you fall in time
I somehow find
You and I collide

Eller:
I´m open, your closed
When I follow you´ll go
I worry I won´t see your face
light up again
Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find
You and I collide

Eller:
The dawn is breaking 
A light shining through
You´re barely waking 
And I´m tangled up in you

Och sista (som jag funderar på att ha i vilket fall som helst)
Dont stop here
I lost my place
I´m close behind.

SÅ hjälp mej nu, egentligen vill jag ha allt, men det går inte, eller får jag dela på det och göra på olika ställen på hela kroppen. Lurade i allafall mamma att lyssna på den idag, hon tyckte det var en underbar låt, förklarade då att det var denna underbara låten jag vill pryda min kropp, hon stängde av.

Imorgon åker J, kommer sakna honom fruktansvärt mycket, vem ska jag nu lösa mina stora världs könsfrågor med? Jag älskar dig fjant!

Nej om man skulle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0