plötsligt...

Plötsligt så blev jag lite "känslig" eller ska vi säga sentimental. Ja det ordvalet får det nog bli, lite sentimental.
Alla vet att man ibland har "dessa dagar, som mesta dels är full av ångest och orolighet. Och det västa är att det kan bara slå på av en andledning som man inte alls har någon som helst anning om, "varför blev det nu såhär"? Jag själv som person tänker ganska mycket framåt´, och jag vet vad som händer och kommer att hända detta året. Men jag tänker också tillbaka på det senaste året, vad jag har gjort och vad jag har åstadkommit. Det sämsta var väl att jag krossade ditt hjärta, det bästa var såklart att du lagade mitt. Jag kan nog säga att detta året som har gått har varit ett av det värsta men också absolut bästa i hela mitt 21 åriga liv. Och ja, jag kanske är lite väl blödig nu, men det är faktiskt sant. Det bästa är såklart att jag gick vidare i mitt liv och hittade kärleken på nytt, och kärleken var faktiskt underbar, vi gjorde många roliga små upptäckter tillsammans, och ingen förstod vår humor så bra som just vi. Vi delade ett liv och gjorde våra egna små ord som bara just vi förstod vad de menade. Och inte nog med att jag hittade kärlek jag hittade en vän för livet också, Y, du är verkligen min pelare i livet. En som står på fast mark som helt enkelt bara är underbar. Det sämsta med detta året är att mormor försvann, jag var beredd på det men ändå inte. Sen efter det så måste jag nog säga att det gick väl mest utför. Men i december så fick jag se att det kan bli ganska ljust i alla fall. Och jag måste säga att Januari har faktiskt börjat väldigt bra, och jag vet var jag står, jag vet vad jag vill ha, och jag vet vad jag kommer att satsa på. Och det känns otroligt skönt. Jag vet att jag nu ska till malmö i sommar, jag vet att jag´kan bo i lund, hos min H. Men det viktigaste av allt är att jag vet faktiskt för första gången på länge att allt kommer ordna upp sig.

Kommentarer
Postat av: Yasse

Vilket fint inlägg. R kanske skulle läsa det så han fattar att du uppskattar det ni haft och att det inte var din mening att såra honom...
Tack för dina fina ord om mej. Det värmer. Du är en fin tjej!

Kram på dej

2008-01-21 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0