lördag

Idag är det lördag och jag har fått min skönhetssömn med olika avbrott, först vi 0630 av J som kände för att skicka ett gulligt meddelande, så det var väl okej, sen ringer Y, virrig som en idiot babblar hon om att hon glömt stänga av kaffekokaren, så jaha, jag fick masa mej ur sängen och ta en morgon promenad bort till henne och stänga av kaffekokaren som redan VAR avstängd. Så jag mös lite med D och gick sen för att handla frukost. 
Idag har det bara varit min dag med massa mys, och snart kommer H förbi, sen av till Y sen bär det av till ödåkra på 25 års fest. Helt okej och roligt. 

Fick en anonym kommentar om att det var hanna hedlund och inte hanna graaf, spelar inge roll för hanna som hanna och hon är minsann totalt värdelös på att vara programledare, jag tycker hon får ställa upp i melodifestivalen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0