jag måste...

VERKLIGEN STÄDA! 

Det är nu ett faktum, jag måste verkligen städa. Egentligen städar jag oftat bara när jag e arg, och jag har inte kännt mig sådär jätte arg på sistonde, men imorgon får jag se till att få lite gnistor, för imorgon är jag ledig så jag MÅSTE städa. Jag insåg att jag var tvungen att städa riktigt ordentligt när jag hittade snus bakom min säng. Och jag är ingen snusmännsika, så jag undrar hur den överhuvudtaget har kommit dit, med tanke på att jag dammsugade väldigt ordentligt under sängen förra gången, men nej tydligen missade jag snusen. 
När jag tänker efter så har jag varit uppväxt med snus, pappa har snusat sen jag kommer ihåg, och han liksom alla andra killar lägger dem på alla möjliga roliga ställen. I glas, i toastolen (utan att spola så den blir helt brun), på nattduksbordet och ibland somnar han med den. Jag tror detta "lägga-snusen-lite-varsom-fenomenet, går hand i hand med att "inte-fälla-ner-toasits-fenomenet. Egentligen har jag inget problem med snus, som sagt uppväxt med det, och alla killar som jag någonsin varit tillsammans med har alltid haft sin prilla på plats. Men vems är nu denna prilla, jag vågar inte ta upp den, för vem vet den kan vara full med massa olika basilusker, vem vet hur länge den har legat där den ligger? Jag tror jag tar upp den imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0