jag har tänkt...

ja nu har hon tänkte igen...

De finns vissa stunder i livet som man aldrig glömmer, roliga, sorliga, pinsamma, tråkiga..osv.. Det är sådana stunder man kommer ihåg exakt  vad man hade på sig, var det hände och man kommer aldrig glömma det. Jag har någr sådana...

Pinsamt: Fyra-Fem år, sprang runt hos filip och lekte hinderbana, detta innebar såklart ett vattenhinder med, en barnpool, jag halkade och ramlade rätt ner, min blommiga klänning flöt upp och täckte hela poolen.

Bästa känslor: När filip valde mej i törnrosa leken på dagis, beskymmerlöst och enkelt. 
                          Körkortsdagen, S mötte mej i viken med en blomma i handen.
                          "Kär är inte rätt ord, älska är" 
                            Jag älskar dig på immad spegel
                          Randiga kalsonger på hotell
                          Känslan att komma på att någon har skrivit en låt som bara är din egen.
                          H och jag på stranden i Mallis med citroner i håret.
                          Första kyssen, femman
                          Dubai, i öken
                          Gropen på dagis, jag, louise och andre, mamma,pappa,barn-lek
                          Gitarr spel till sömn
                          Första gången jag träffade Y, hon hade handklovar på sig...
Obehagligt:    Glömmer aldrig sista gången jag såg mormor
                         Min kusin M som satt bakom mig på morfars begravning, aldrig hört någon gråta så mycket.
                         Ett gråt jag aldrig glömmer, mitt rum, vit morgonrock, fläta, 2005, pappa kom in och tröstade mig.
                         Tivoli och någon ljög mig rätt upp i ansiktet , vita jeans, brunt linne och schaf i håret. 
                         får reda på otrohet genom msn..
                         "jag ser ingen framtid med dej"
                         När jag fyllde sex år så skulle jag, lillebror och pappa blåsa upp mina ballonger, jag hade sett ut den enda rosa till att bli min. Satt inne och såg på när pappa ansträngde sej att blåsa upp dem, just när han har den jag vill ha och blåst upp den så säger han "blir det något bråk på kalaset så händer detta" han tog saxen och klippte sönder just den ballongen jag ville ha ...
                        Körde på andra sidan av 111
                        På jobb, fredrik och ja, rydebäck, rätt över en fyrvägskorsning
                        

Och det finns fler, men det är några av dem. För om man tänker så glömmer mn faktiskt saker som har hänt, men de fnns de där speciella tillfällena som oftast finns kvar 
Imorgon kommer vara ett sånt speciellt tillfälle.

På lördag blir det tjejfest och det ska bli underbart roligt.
Bara jobba onsdag och fredag kvar denna veckan, Helt underbart. Med tanke på hur mycket jag har jobbat den senaste tiden...

Kakan och älgen jag älskar era kommentarer. Blir det party på fredag eller?
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0