en fundering...

Jag har under ett stort övervägande idag bestämt att jag kanske ska lägga ner min blogg. Egentligen är bloggandet en ren terapi för mig, men jag känner kanske att jag skulle gå vidare och inte behöva det längre. Frågan är nu bara om jag ska göra detta eller fortsätta min såkallade terapi. Det har både negativa och positiva sidor med detta bloggande. En negativ sida är att människor tror i bland att heal bloggen handlar om de hela tiden, en annan positiv sak är att jag mår bra av den. Så övervägandet går fram och tillbaka hela tiden och jag kan inte riktigt bestämma mig. 

Igår var det party hos P och det var mycket roligt, lite för roligt kanske. Me han blev glad för presenten, men jag ser inte fram emot bilderna.

Idag har jag pratat med famme i över en timme. Vill så gärna att hon ska komma hem från sjukhuset nu så man kan träffa henne. Hon har i alla fall humorn kvar även fast hon bara har en halv arm. 

Imorgon är det jobb igen, men jag slutar i alla fall kl fyra, för första gången på väldigt länge, och det ska bli himla skönt. Sen på tisdag är det jag och J och det ska också bli jätte roligt. 

Veckans mening är: Erfarenhet är inget annat än gott minne.

Nej nu ska jag tydligen gå hem till mina föräldrar, ska bli ganska skönt faktiskt, kan beöva lite frisk luft. 

nej om man skulle...

Kommentarer
Postat av: älgen

lägga ner? noooo! när är det party? :]

2008-01-28 @ 14:58:51
Postat av: yasse

Nä lägg inte ner.. Kul att läsa för du skriver typ varje dag..

Festen var crazy ju.. och vi fick lida för det med våra nackar haha...

Ses i veckan.. Puss

2008-01-28 @ 23:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0