det dåliga vädret

gör en sjuk. Och det är vad jag är för tillfället, somnade kl fem i natt efter väldiga många ipren och väldigt många vics. 
Innan jag blev sjuk igår så hade jag och S en av våra berömda "singeldagar". Ja sådana existerar. De går mest utpå att ligga i soffan med varsin ansiktsmask, en chips påse och en väldigt bra film plus några sex and the city avsnitt. 
Filmen denna gågen blev notebook, och jag är kär på nytt. 

I alla fall idag har jag varit lite av en tänkare, blir ofta det när jag är lite små sjuk, och idag tänker jag på mina vänner. Vad är en "vän" egentligen? Det finns två olika sorters vänner, de som verkligen är äkta och även fast man inte hör av dem på några veckor så är det som man aldrig varit ifrån varandra. Eller de som man bara har för att man ska ha. 
Jag undrar vilka av mina vänner som ser på mig på dessa olika sätt. Jag måste nog säga att tiderna förändras, allt nytt händer, och jag måste nog erkänna att jag är lite rädd för det. För några månader sen så klagade jag på att alting var i samma rutin hela tiden, och nu när jag har allt det jag vill ha, så vill man inte ha det? Varför är det så? 

Kommentarer
Postat av: Sara

du är en sådan vän, som fast att vi inte setts på veckor, månader ja nästan år (!) så är det precis som vanligt. en äkta vän :) och det älskar jag dig för :)

2008-01-31 @ 19:40:43
URL: http://sarablomquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0