2008?

Jaha, då var det ännu ett nytt år, och jag har absolut inga förväntningar alls, mest bara glad att 2007 är över. Det firades igår med min älskade H, och vi hade det så otroligt mysigt. Det slutade med att vi planerade en liten Barcelona tripp när det börjar närma sej mer ljusa tider. Maten igår som vi fick var helt underbar. Vi kom båda överrens om att vi aldrig ätit så gott i våra liv. Efter 12 slaget vandrade vi ner i staden och smällde massa smällare på vägen, jag förstår nu äntligen varför alla killar blir som små barn igen, det var helt enkelt jätte roligt. Nyår kunde inte bli mycket bättre, förutom om Y hade varit hemma med. Men hon är ju snart på väg. I alla fall ska 2008 såklart bli det bästa året hittintills. Ser framemot Barcelona...UNDERBAR ide min lilla H. Kvällen avslutades såklart med varma mackor och Oboy, mys. 

Gott nytt alla... PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0