1253

Igår hade jag en dejt, med gamla jobb. Det blev minsann en massa singstar och allmänt fritt sjungande, som alltid. Det var himla trevligt, sen körde vi ner i stan och gick in på tivoli, som för övrigt var fullt med massa barn under 12. Men man gör det roligt och jag hade jätte kul. Kakan, älgen och Josse. Underbara. Sjöng en massa schlager och jag körde hem ganska tidigt, förnuftig som jag var. För idag har jag jobbat i stan med gravida T. 

Efter detta hämtade jag P som hade gått en lång runda med sin vän B och vi körde och handlade mt och ÄNTLIGEN fick jag sätta upp mina tavlor och bytta mina lampor. Så riktigt fint är här nu när man ska ha stort besök ikväll. The gals...

Nu har jag i alla fall bestämt mej och det blir inte bara en utan två tatueringar. Och de ska göras detta året, det blir förmodligen mitt favorit styckte ur den bästa låten någonsin, collide...eller hur kakan? JA! Och jag vill ju faktsikt inte vara en stjärnig längre...

Igår hände det en ganska rolig men för övrigt sjukt äcklig sak på vårt jobb. Alla har säkert sett på film eller i någon annan teve serie att det går att göra snusk i ett provrum. Men när paret i fråga väljer det äda provrum i hela butiken som man ser in i så är det inte så trevligt. Han på stol och hon på knä. Hela butiken asflabbar och jag är den som måste gå och knacka på och säga"det här får ni nog fortsätta med hemma" Men vsisst man fick sej ett skratt. 10 min senare efter denna händelse, så ser ni mej och J med gummihandskar, en mask i form av en halsduk och köksrengöring sprejande över hela provrummet, sisådär lagom freeeecht....

Nej om man skulle....

Kommentarer
Postat av: Yasse

Hahahah stackare.. fan vad skumt.. vilka människor =)
Vi ses snart! puss

2008-01-12 @ 19:03:48
Postat av: Anonym

hahahahaha nasty;)

2008-01-13 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0