vad jag vill?

Igår så fick jag konstaterat för mig själv av någon annan att "alla vet vad du vill" Först tyckte jag att det låter ju konstigt, men sen tänkte jag till lite och gud vad skönt det hade varit, om nu alla vet vad jag vill så slipper jag ta en massa besult i framtiden. Utan jag kan ju bara förlita mig på att "alla" vet vad jag vill.

Eftersom jag börjat åka mer buss till jobbet så har jag oftast små roliga historier att berätta. Idag har jag jobbat 08-20, så jag hoppades innerligt att det skulle vara lite folk på bussen i morse men nej, fullproppad, och längst fram får jag ställa mej, Tydligen stod Olle 19 där med och skrek på sin flickvän? älskarinna? fru? i telefon, om hur hon inte ska sminka sig, och hur hon ska se ut, för han vill ju "inte vara tillsammnas med en som ser ut som en hora" Detta säger han med sin falsettröst. Vilket hans tjej börjar storböla i telefonen, så resten av de 20 min av bussfärden ber Olle 19 tusen gånger om ursäkt på alla möjliga sätt... 

Kommentarer
Postat av: Yasse

fattar inte riktigt vad du menade med att alla andra vet vad du vill.. får du förklara för mej på vår promenad =)

haha stackars olle.. han skulle ha tänkt efter inna han snacka.. hahaha

2008-02-07 @ 23:31:28
Postat av: älgen

stackars olle? han ska bli dumpad! Kul med busshistorier, man kanske ska åka mer buss..

2008-02-08 @ 08:57:10
Postat av: Yasse

Ja förmodligen ska han det... menade mer att det är en pinsam grej att reda ut på en buss...

Ville bara säga Tove, att jag tycker det är jätte skoj att du bloggar så mycket.. alltid nått nytt att läsa. Jag är aldrig med om roliga saker på bussar.. blää.. Bara sitter där i hundra år med sura människor på väg till jobb..

2008-02-08 @ 12:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0