simma

Idag tog jag och Y tag i våra liv och bestämde oss för att gå och simma. Jag äger nämligen ett SIMKORT, men har inte andvänt det sådär jätte många gånger, noll faktiskt. Så vi tog bussen ner till simmet. När vi kom dit så visade det sej att hela söder var nere i poolen. Men vad fasen vi hoppade ner i alla fall. Efter simmningen blev det lite bastu sen när vi skulle göra oss i ordning, då HÄNDER DET!!! Där står jag, helt klar, vänder mej om, då står Stina 20 och fullständigt trycker upp näsan i sina trosor, Först ville jag bara skrika ut att vi faktiskt är i ett omklädningsrum och att hon kan lukta på sina trosor hemma. Jag blir helt fångad av denna stina och jag känner hur jag fullständigt står och stirrar på henne. Hon vänder in och ut på dem och luktar lite till, rycker på axlarna och sätter på dem. Jag står fortfarande och stirrar, tills Anna 12 ramlar mitt framför mig för att hon har gjort Mr Bean badbyxbytet. Ni vet bikinitrosorna på vanliga trosorna och sen ska man klura ut hur man ska ha av de vanliga trosorna. Tänkte för andra gången skrika: VI ÄR I ETT OMKLÄDNINGSRUM, fullt med andra damer och alla har vi det som alla andra har.
Jag måste nog tänka till lite om jag ska gå och simma igen...

Kommentarer
Postat av: älgen

öööööh! hahahaha

2008-02-08 @ 16:43:08
Postat av: Yasse

hahahaha!!!! fan vad skoj... men klart vi ska simma igen.. ledig mån-tis.. kanske kan simma då.. puss darling.. ps: lite halv av att ha en efterhängare som spårar ip adresser.. hahahah.. MOBBAD!!!

2008-02-09 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0