så var jag där igen

I tänkandet. Mina tankar snurrar ganska ofta runt allt som händer och inte händer. Ibland tror jag till och med att jag ser olika tecken som jag ska följa. Hade jag vågat så kanske jag had följt alla "tecken" men jag vet att många människor kan bli sårade och håller därför mina tankar för mig själv. Egentligen vill jag bara skrika ut allt jag tycker och känner, men någonstans där inne finns en spärr som säger åt mej att "nej". Men så kommer den tanken: "För en gångs skull så kanske jag ska göra det som JAG känner för"?



Kommentarer
Postat av: yasse

Kanske du borde Tove.. varför inte?

2008-02-03 @ 23:10:13
Postat av: sabina

känner så väl igen sista kommentaren. man tänker ibland, när blir det just min tur att få göra det alla andra gör hela tiden?
det här med tecken känner jag också igen, grubblade mkt över tecken förr. man kanske ska vara försiktig med att se allt som tecken för då är det nog lätt att man skapar dem själv men många gånger tror jag folk ser förbi det som faktiskt är självklara tecken. vad tror du?
oj, detta blev en lång kommentar, sorry. :)

2008-02-04 @ 15:21:48
URL: http://staravenue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0