Panik på Ikea

När någon gör något otroligt snabbt i en film så spelas en liten musik truddelutt som låter ungefär..."duttduttdudududuttduutttduutt" I alla fall, det var jag på Ikea idag, 30 min kvar på min lunch och jag rusar in med min lista högt i handen, hugger tag i första gul-blåa gubbe jag ser och frågar miljoner saker, i och med att hela ikea har gjorts om. Varför? Får tag på allt jag hinner och tror jag behöver. Stället mej i kassan med minst kö såklart, framför mig står bara en tjej med två papper, snabbt och lätt. Trodde ja! Peter på ikea: "då blir det 55300 kr. Jo ja tackar. Damen framför mig var tvungen att dra sitt kort sex gånger, i och med att ikea bara kan ta 10000 på kortet, i alla fall Peters kassa. Ja så där står jag som ett fån, kollar till höger och ser ett gäng på tio damer med en massa ljus som bara flyger förbi i kassan brevid. Ork! Springer med mina ikeakassar till jobbet sen. Varm och svettig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0