kommentar

Till kommentar carro. 1. Jag läser nästan aldrig M blogg. 2. Är jag med om mina "bussdrama" så skriver jag om dem, varför? För att jag vill. 3. Mina "gåter" kanske stör dig för att du helt enkelt vill veta alla svar på dem. 4. Man ska helst inte skriva ut namn på internet. 5. Om du nu tycker att detta är för mycket för dej så får du väl helt enkelt hitta en annan blogg att läsa, men det var ju skoj att M tipsade dej, tydligen är jag intressant...6. Jag har sagt 100 gånger att ni bara ska låta mig vara men det verkar i sin tur väldigt svårt...



Kommentarer
Postat av: Jobb Josse!!!

Hahha! bara på dom tove! hahahha!

2008-02-22 @ 22:14:29
Postat av: Sara

hur patetiskt får man bli? vem är ens malin? hur orkar man lägga så mycket energi, och om man nu stör sig, på det? och vaddå dina bussdraman? kan du hjälpa vad du råkar ut för? haha ja vissa är roliga.

2008-02-23 @ 00:56:48
URL: http://sarablomquist.blogg.se
Postat av: Towes sida

Bara så du vet så har jag sett Alex läsa din blogg. Så nog är Alex och malin intresserade av vad du gör. Dem är väl uttråkade med sitt liv. Malin är så trög som ber sin KOMPIS skriva till dig! haha fortsätt med det du gör för både Alex och Malin är intresserade av det du skriver.

2008-02-29 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0